Friday, June 27, 2008

Online αγορά εισιτηρίων για την Madonna? Ναι καλά!



Αγαπητές Ελληνικές εταιρίες προπώλησης εισιτηρίων online... Μια παροιμία λέει: "Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους ....".

Διότι άλλο να πουλάς εισιτήρια για τη συναυλία της Μαντούς (χωρίς παρεξήγηση) και άλλο για την Madonna! Φυσικά τα site τους "έπεσαν" πριν καλά καλά ξεκινήσει η προπώληση -όπως και περιμέναμε άλλωστε...-.

Σε τέτοιες μεγάλες συναυλίες-παραγωγές, καλό είναι να υπάρχουν μόνο κεντρικά sites προπώλησης από την εταιρία παραγωγής (πχ livenation.com) και όχι ...ερασιτέχνες!

Όπως πάντα ο Έλληνας γουστάρει να σπρώχνεται σε ουρές κλπ κλπ

:/

11 comments:

rania said...

Θέλαμε και madonna!!!!! Δεν κοιτάμε τα χάλια μας! Διάβασα οτι στο Vancouver τα εισιτήρια εξαντλήθηκαν μέσα σε 29 λεπτά, το οποίο σημαίνει πως όλα δούλεψαν άψογα!!!!

billdanos said...

Υπάρχουν και χειρότερα!

Το πρωι στις 10 και 5 κάναμε Online την κράτηση για 4 εισιτήρια από το ticketpro.gr. Τη στιγμή όμως που φτάσαμε στο site της Alpha Bank και βάλαμε τα στοιχεία της κάρτας και περιμέναμε να μας επιστρέψει στο ticketpro.gr για την ολοκλήρωση, έβγαλε error!

Σε επικοινωνία με την τράπεζα μας επιβεβαίωσαν ότι κρατηθηκε το ποσο των 484 ευρώ (για 4 εισιτήρια) αλλά στο site του ticketpro μας δείχνει μεν id αλλά στο status γράφει "ready to pay"!!!


Μετά από προσπάθειες μιας ώρας να βγάλω γραμμή στο τηλέφωνο μου είπαν μεν να μην ανησυχώ και πως απλά θα αργήσει να ενημερωθεί το σύστημά τους, αλλά μου είπαν και το εξής χαριτωμένο: "Αν δεν έγινε σωστά και δεν υπάρχουν εισιτήρια διαθέσιμα, θα πάρετε 1-2 και για τα υπόλοιπα θα πρέπει να ξανακάνετε τη διαδικασία"!!!

Φυσικά κάτι τέτοιο δεν παίζει! Έχω screenshots από τη σελίδα τους και θα γίνει σφαγή...

Αυτές οι εταιρίες θα έπρεπε να πουλάνε εισιτήρια ΤΟ ΠΟΛΥ για την Μπεζαντάκου!

Anonymous said...

Φίλε billdanos ακριβώς αυτό που περιγράφεις έγινε κ με εμένα. Αφού προσπαθούσα επί 4 ώρες να μπω στο ticketpro, τα κατάφερα κατα τις 2 το μεσημέρι..έκανα την όλη διαδικασία και ακριβώς μετά το τελικό "pay" στο σύστημα της Alpha Bank, μου έβγαλε στη σελίδα του ticketpro "ticket error" ή κάτι τέτοιο. Έλεγξα την κάρτα κ το ποσό είχε αφαιρεθεί κανονικά! Φυσικά confirmation δεν έχει έρθει ακόμη στο email, τα τηλέφωνα τους είναι μπλοκαρισμένα, Δευτέρα πρωί όμως πάω στην τράπεζα για αναλυτική κατάσταση συναλλαγών κ επικοινωνία με ticketpro για τα περαιτέρω..

billdanos said...

Αν το ποσό χρεώθηκε στην κάρτα σου κατά πάσα πιθανότητα θα είσαι ΟΚ!

Εγώ επέμενα στο τηλέφωνο (πρέπει να πάτησα το redial χιλιαδες φορές) και κατάφερα να μιλήσω μαζί του 4-5 φορές! Αυτή τη στιγμή έχουν προσωπικό που μιλάει με την τράπεζα και επιβεβαιωνει τις συναλλαγές για το κάθε Transaction Number!

Μόλις πριν λίγα λεπτά άλλαξε το status για μένα στη σελίδα τους σε "Payment Confirmed"!!! Που σημαίνει πως κουτσά στραβά κάτι γίνεται!

Προσπάθησε να τους καλέσεις ακόμη και τώρα (εξοπλίσου με υπομονή) και έχε πρόχειρο το δικό σου Transaction Id γιατί θα στο ζητήσουν!

Καλή (μας) τύχη!

:)

billdanos said...

Επίσης το τηλέφωνο επικοινωνίας με το TicketPro είναι το: 2103626540

Anonymous said...

Γεια χαρα bill!
Ο ίδιος Anonumoys είμαι με πριν :-)
Πριν λίγο έκανα log-in στη σελίδα τους κ όντως είχα κ εγώ "payment confirmed/paid", μου 'ρθε επίσης κ confirmation με email, οπότε όλα μια χαρά!
Σ' ευχαριστώ πολύ πάντως για τις πληροφορίες, να' σαι καλά!
CU in concert!

Anonymous said...

Καλά τι ήταν κι αυτο..
Εγώ μετα από ένα 12ωρο Μαραθώνιο ίντερνετ-ΟΑΚΑ-Πανεπιστημίου-ίντερνετ κατάφερα να κλείσω εισιτήρια online..Αλλά με τρομάξατε με αυτά που γράφετε ότι μπορεί να έχουν χρεωθεί όλες οι υπόλοιπες αποτυχημένες προσπάθειες..Και το άλλο..δε μου έχει έρθει confirmation mail..Στο site μου δείχνει οτι payment confirmed/payed (κάτι τέτοιο) για την τελευταία παραγγελία ενώ για τις υπόλοιπες γράφει payment cancelled..Λέτε να έχς πρόβλημα?

billdanos said...

Βασικά μόνο για τις κρατήσεις που σου λέει Confirmed είσαι οκ. Σε όσες έχει canceled σημαίνει πως δεν επιβεβαιώθηκε η χρέωση από την τράπεζα, οπότε και στις ακύρωσαν!

Anonymous said...

thanx billdanos..Mou ediwkses megalo agxos..

Anonymous said...

Έχω δύο εισητίρια Pitcs B και επειδή δεν θα πάω τα πουλάω. Οποιος ενδιαφέρεται ασ στείλει pm στο ioannamelloy@yahoo.gr

hoc_modo said...

Έχω 1 εισιτήριο για Madonna, στην αρένα 80 ευρώ (τιμή αγοράς), όποιος ενδιαφέρεται ας στείλει μήνυμα στο george.grammenos@gmail.com